Listen

你往红尘去,我向人间来

© Listen
Powered by LOFTER

Soul - Zanski

听到这首歌,忽然被戳中。
感觉有句歌词莫名贴合很多我萌的CP。

Yeah, I've fallen. But you're the one who lost your soul.
是的,我已经堕落了,但你才是那个失魂落魄的人。


 

有点高能。(lo主已疯系列)
————————————————————————

【坠落组】此处fall翻译为:掉下(火车/悬崖/公寓楼)
  
  
盾冬

Bucky:Steve, I've fallen. But you're the one who lost your soul.

Steve:……No , Bucky,  we both lost our souls.
  
  
福华

Sherlock:John , I've fallen. But you're the one who lost your soul.

John:掉掉掉,整天就知道掉!就不能好好过日子吗?
  
  
锤基

Loki:Brother , I've fallen. But you're the one who lost your soul.

Loki:Bye, bro.

Thor:No, Loki.
  

拔杯

Will:Hannibal , I've fallen. But you're the one who lost your soul.

Hannibal:Will , It's "We've fallen".

Will:……Whatever.
  

  
【堕落组】此处fall理解为:黑化/加入邪教/毁灭世界组织

  
EC

Erik:Yeah, I've fallen. But you're the one who lost your soul……

Erik:And hair.

Charles:……Erik你把头盔摘下来看我脑不死你。
  

虫绿

Harry:Peter , I've fallen. But you're the one who lost your soul.

Peter:说的真对。
  

SD

魔王米:Yeah, I've fallen. But you're the one who lost your soul.

Dean:呵呵,Sam,长本事了嘛,你这身白西装很潇洒啊。

Sam:……

  

【毒奶组】此处fall请自行理解
  

贾尼(导入失败后)

Jarvis:Sir,  I've fallen. But you're the one who lost your soul.

Tony:(怀疑人生)为什么我不备份为什么我没有备份……
  
  
  期待补充。

————————————————————————

斗胆加入了心爱的拔杯(在写【坠落组】的时候我忍了很久才没把瓶邪加上去……

斗胆占这么多tag,好想求哪位亲爱的太太用这首歌剪个群像啊感激不尽。(打滚。

评论(5)
热度(79)